dans!

vilen härlig morgon att vakna upp till, solen skiner in genom fönstret och smeker mina sovande kinder....

Killen vaknade visst halv fem imorse och satte sig och pulade med datorn..han är helt galen, men jag avundas honom också att han har den energin. jag är en sådan som man måste släpa eller kasta ut från sängen... såå morgontrött som man bara kan vara..
Just nu söker jag en hobby som ska stimulera mig, något som ska få mig att längta till nästa gång.  Jag har insett att jag måste börja dansa.  Är helt inne på att välja en pardans med killen, han log lite sött när jag föreslog salsa och pardans men så gick han med på att vi bör prova det. Jag tror det är bra att man har något man gör gemensamt med sin partner. Att man har en plats att gå till där man bara har kul. Satt och kikade lite på utbudet i Stockholm, får se vad vi väljer.
Min mor berättade att hon nyligen hade varit på en hälsoföreläsning där man sa att dans var det bästa sättet att hålla igång både kropp och sinne. Jag ser fram emot det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0