familje middag!

Så härligt, fick igång brasan nästan omedelbart,  det är enormt mysigt med en kamin, jag vill genast sitta framför och mysa med ett gott thé, eller något annat gott!
Mamma o pappa kommer närsomhelst, har lagat middag åt oss fyra, jag hoppas verkligen att det blir uppskattat...En enorm miss idag dock...det är en röd dag så systemet var inte öppet....så det blir mineralvatten för hela slanten haha. Men jag kompenserar med hemagjorda chokladtryfflar med rom...mmmm...

det blir champinjonsoppa till förrät, senapsglaserad revbenspjäll med sallad och ja efterrätten har ni ju redan koll på : )
ha en fin helg alla!!!

receptet till champinjonsoppan hittade jag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0