den bästa presenten?

Jag har länge funderat på vilket sätt jag ska göra min lillasyster glad...Hon fyllde 25 i somras och jag sa att hon ska få sin present när hon kommer upp till Stockholm. Hon bor utomlands och pluggar till inredningsarkitekt. Hon är enormt duktig!

Man vill ju ge något som skapar glädjetårar, något som ska finnas där, väcka minnen och känslor. Jag kom på att jag ska hitta ett foto på henne när hon var liten och föreviga det genom att skapa en tavla...jag tror mig ha funnit det perfekta fotot, hon sitter på mormors gamla fåtölj kramandes en nalle och med den sötaste minen som bara får en att vilja hålla om henne!

Nu måste jag bara fixa photoshop och få till fotot så att det ser bra ut för att ramas in och hängas upp på väggen. Oh jag längtar efter att få se hennes min! Hoppas hon kommer gilla den : ))



Tror jag ska kolla in http://canvasfabriken.se det verkar finnas bra alternativ, vet dock inte vad jag tycker om priserna...är ju fattig student...

i valet av stilar så funderar jag mellan che, mao och warhol...?


Sen finns det ju annat att välja mellan........ Det går att klicka på dessa!

Popkonst Ă„ventyr Illustrationer Stad Landskap Djur Natur Abstrakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0